BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Friday, July 07, 2006

出咗喇~

等到頸都長
終於俾我地等到申請departmental quarters喇~

好多朋友奇怪
我會咁早註冊,出年先擺酒
其實註冊跟擺酒一次過搞真係冇咁煩
但酒席冇一年半載前預訂都唔駛旨意訂到
為左早少少可以申請departmental quarters
唯有先註冊後擺酒

部門一年大約推出三次quarters
上次已經係一月o既事
等左好耐
終於俾我地等到呢期quarters喇~

老公急不及待填表
仲要我第二日by hand遞表
一口氣睇左幾個單位
大部份的單位都好大喔
差唔多一千呎!

好憧憬跟老公「相宿相棲」的日子喔!
但仲要等排位、揀單位、修葺
起碼都要等多三幾個月…

1 Comments:

  • At 1:47 am, Blogger 胡塗夾子 said…

    聽聞呢期競爭好大
    我地的target就是輪到我地時
    仲有得攞 (不論是哪一個單位)

     

Post a Comment

<< Home