BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Monday, May 15, 2006

藍色的新德里



早前他一直試探我想到哪裡慶祝生日
我說:
不要華麗但食得唔自在的餐廳
不要貴夾唔包的食物
不愛西餐
中餐吃到有點膩

最後
他帶我到重慶大廈「探險」
到了重慶門口
會有許多阿星向你招徠
因為一早做好準備
知道去邊間食(
新德里)
咁o岩其中一個星哥仔就係sell「新德里」
佢就帶我地入去大堂
安排我地排隊搭電梯後佢就走咖喇
唔會煩住我地

我們到了這間佈置得很美的「新德里」

Order了以下菜式:
芒果 Lasi
素菜咖喱角
Mixed Grill
Mutton Masali
Garlic Nann

這裡的環境很整潔
食物質素亦很好
價錢亦很便宜
(埋單百幾蚊)
最難得係老闆非常體貼地為我地落單
我地本想叫好多野
佢就Advise我地只叫哪幾種
怕我地食唔晒
建議我地食完再order


今天收到的禮物
是一份暫時用不著的東西
我卻真的有點急不及待…

0 Comments:

Post a Comment

<< Home