BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Thursday, September 11, 2008

臭都要食!仲要大叫好食!

最近公司將我同同事A的工作稍為調整
所謂調整是這樣的:
同事A繼續負責佢一直做開的Admin野及routine 的 returns
我繼續負責一直做開的 Ad hoc 野及projects 以及 同事A做的一個project的手尾 (註:同事A並唔係就要調走)
老細話咁樣分工會分得清晰d
我就問老細,咁平時我做開果兩份routine的returns係咪都俾番同事A跟呢?
佢就叫我繼續做埋佢…

腦海裡面浮現出剛剛一星期前我俾老細「教訓」時佢話:「你咁做,對其他同事好唔公平」
呢句說話今日一直喺我腦海裡迴響著…

咁啱,大大大老細今日得閒冇事做
拉住我喺佢房大講「五味真言」
細道酸甜苦辣咸的人生哲學
我細心咀嚼箇中「苦盡甘來」的道理
然後,餘下的工作時間就一直叫自己學曉如何在腐敗中愛上那份臭味。

1 Comments:

  • At 10:41 pm, Blogger Unknown said…

    寵辱不驚的能耐, 想就是從如斯逆境中磨鍊而成罷... 記著一牆以外, 便是我的無限同情和安慰... cheer up :)

     

Post a Comment

<< Home