BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Thursday, August 23, 2007

告別機場

我三年零一個月的機場生活
將於這個星期結束了!
雖然唔係唔駛做
只係被調往總部
我都特別期待

返shift有好處亦有壞處
我覺得最唔自在就係
食無定時
作息時間太亂

雖則好似成日有得放假
但每次只係放一日
有時候仲要係前一天返夜後天返早
那僅有的一日假期其實只有半日
而且好少機會真的好好休息

機場做事講求合作性
可是近年的士氣都差了許多
讓人做得有點氣餒

下星期就可以離開這個「鬼地方」了
機場啊!機場啊!
我雖然好想離開你
但我會永遠記得你咖

因為你給予機會我邂逅人生中最重要的人

0 Comments:

Post a Comment

<< Home