BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Wednesday, March 28, 2007

結婚




籌備經年
由2006搞到2007年
我們的婚禮終於順利完成
由去年年中搞註冊、影結婚相
到今年年頭擺酒
籌備一個婚禮真係要用好多時間同心機

只得我同老公兩個人當然唔能夠完成咁大個project啦~
整件盛事
背後有好多支持我倆的朋友幫手
真係好感激佢地咁有心為我地做咁多野

我仲好記得
在March-in 後上台講野
我第一句說話係:「我同老公都好幸福,有好多錫我哋o既人…」

2 Comments:

  • At 12:22 pm, Blogger 冬冬 said…

    恭喜終於完婚~~~ ^^ 祝你地白頭到老啦~~

    clampclamp﹐我想問妳呀﹐妳係邊間影婚紗相架? 係香港定係台灣呢? 我有朋友想七月在港或台影﹐但佢唔知邊間好﹐所以我想幫佢問下。。。

     
  • At 12:40 pm, Blogger 胡塗夾子 said…

    冬冬:我在台灣拍婚紗照的。那間公司在HK也有門市,位於紅磡都會廣場,叫作「法國巴黎」。你朋友想7 月影?要快d 決定喇,想book到好攝影師要早d咖。不過想平d, bargining power 大d就最好等婚紗展,可以格價。

    見你咁問我,仲以為係你好事近呢…

     

Post a Comment

<< Home