BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Friday, March 16, 2007

Leela Thai Herbal Spa

為期一個月的Honeymoon
除了澳洲
我哋仲去咗曼谷

去泰國
冇理由唔做Spa

今次我吔揀咗
Leela
總店位於Sathorn
面積唔算太大
我哋Weekdays去
只得我哋兩位人客
環境好幽靜

選咗Exotic of Leela Thai
3000Baht@就已經可以享受3小時的Spa
而且有
胡慧沖的coupon
仲有8折
真係好抵玩

做完Spa
仲有一個大Jacuzzi俾我地鴛鴦戲水
真係sweet到震


1 Comments:

  • At 2:48 am, Blogger 冬冬 said…

    妳搞到我又想上去BKK呀~~呀~~~ 好想做spa!!!

     

Post a Comment

<< Home