BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Monday, September 05, 2005

我的美容貼士




每日一支,大約HKD20
日本買會平d
飲左大半年,皮膚真係好左
冇咁乾亦冇咁易生暗瘡

加上每日飲起碼一公升日開水/淡茶,另吸收其他水份(e.g. 湯水,生果)
就唔會水腫,亦冇咁易暴肥囉~

護膚品方面呢…
經過咁多年
花左無數錢
試過各大名牌護膚品
我領悟到其實大部份護膚品的效果都差唔多
唔一定越貴越好
所以依家反樸歸真,只用中價產品:

(i) 落妝:
Shu Uemura Cleansing Oil (Green)
- 夠徹底清潔,而且聽聞綠茶可以抗氧化。年紀大,要注意下咖喇~



(ii) 潔膚:
Kiehl's Blue Herbal Gel Cleanser
- 針對油性皮膚; 洗完又唔會太乾


(iii) 精華素:
SK-II Advanced Signs Treatment
- 又係因為年紀大之故,這product聲稱可以修皮膚細紋。我見佢大大樽都只賣HKD650,用到大半年咁抵,所以又試下囉…


(iv) 眼霜:
Kiehl's Abyssine Eye Cream
- 可減眼紋。天生麗質,冇咁易有熊貓眼。但年紀大喇,所以要用d減眼紋的product。


(v) Lotion:Neutrogena Fine Fairness UV Block
- 美白好重要,所以多數選擇有防UV的lotion。不過依家用緊呢隻其實唔太o岩我用,有d"立"。下次要買d防UV加清爽保濕的…


(vi) Mask:Neutrogena Fine Fairness Deep Whitening Mask
- 得閒冇事做就會試唔同的Mask。呢隻係我一直都會用的。一來方便使用,敷完又唔駛洗。二來效果真係非常之好。極之保濕!價錢亦好吸引。係我的至愛!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home