BLUEEEEE

歐陽太太的後現代生活

Monday, May 23, 2005

寶島大吃大喝之旅 - Day 4

Day 4 行程:早餐@酒店 --> 行書店街 --> Lunch @ 有型Cafe --> 徹退

睇落最後一日好似冇乜節目咁。但請大家留意,第四日我地兩個人已經病得好嚴重,到達病入膏肓的境界。一個流鼻水發高燒,一個喉嚨痛發低燒…返得到香港趕得切睇醫生都好開心喇~



就在我地下塌的酒店附近 (即台北車站)竟然發現前晚饒河街夜市排大隊的胡椒餅專門店。仲要唔駛排隊有得食…可惜,我地太病喇!食唔到胡椒餅。 :(

Clamp小小Tips:
書局街有很多書店,大部份書籍都會有八折或以上。價錢比誠品平,但書店的裝璜就當然冇誠品咁靚咁舒適啦。如果要"hea",都係誠品好"hea" D。


這條街有許多間特色的Cafe,我地揀左呢間藍色以希臘為主題的『陽光空氣花和水』


入面的佈置好靚,藍色做主調,我好鐘意喔~


呢度係一間Cafe,但都有提供主食。本來冇乜expectation,反而有好大驚喜。


鮮茄蟹肉意粉


白汁磨菇蜆肉意大利焗飯


天堂鳥汁


什果特飲

Clamp小小Tips:
台灣真的有好多呢d俾人hea足一個下午的型格Cafe,不過價錢唔算太便宜。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home